Inici

Seminari Grup d’Estudis Fenomenològics

Seminari Grup d’Estudis Fenomenològics

Dimarts, 21 de gener de 2026, sala Fontserè de 16.00 a 18.00 "El delirio como fenómeno fundamental (Urphänomen): implicaciones para la psicoterapia fenomenológica", a càrrec de Leonor Irarrázaval Universidad Tecnológica Metropolitana, Xile Enllaç seguiment virtual...

Assemblea general i lliçó inaugural

Dia: 29 de setembre de 2025 Assemblea a les 17 hores Convocatòria Lliçó inaugural a les 19 hores Invitació Lloc: Sala Nicolau d’Olwer, Institut d’Estudis Catalans (carrer del Carme, 47, 08001 Barcelona)

Arxius

“Col·loquis de Vic – El demà”

9 i 10 d’octubre de 2025